CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 21 januari 2014

Telefoonhoesje pimpen

Hallo allemaal,

Even wat anders ..... 
                 Geen papier.... 
                         Geen stempels....
                                        Geen vilt....
Maar.... 
         Hotfix

Ik heb het een tijdje geleden bij de action gehaald ! Alleen nog niet veel mee gedaan ik kreeg het niet voor mekaar! 
Aangezien ik iedere dag 2 uur reistijd heb en dan niet veel te doen heb had ik besloten om de juiste techniek op te zoeken.... 
En ja... Ik had het eerder kunnen weten aLs ik netjes de gebruiksaanwijzing had gelezen. Maar daar heb ik dan geen zin in. 

De oplossing heb ik gevonden 
         ..... Geduld ..... 
En dat is af en toe nog best moeilijk, maar ik vind dat het hoesje nog niet zo slecht gelukt is! 

Dit is het resultaat; 

Ben benieuwd wat jullie er van vinden! 

Groetjes susanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten