CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 18 juni 2012

Examen spanning,

Hallo,

Ja nog 3 dagen en dan weet ik het! ben ik over naar het volgende jaar..
De spanning begint op te lopen, en om me een beetje te ontspannen ben ik maar weer eens gaan haken!
Dit keer heb ik wat voor beide neefjes gehaakt,

Mijn neefje speelt veel met de Nintendo en dan vooral Mario dus vandaar;
Klik hier voor het patroon!

Voor mijn andere neefje heb ik een kikkertje gehaakt;
Klik hier voor het patroon!

En voor mezelf een bloemetje gehaakt voor aan mijn sleutelbos;
Klik hier voor het patroon!

Al het katoen dat ik gebruikt heb komt van de wibra, het scheelt zeker een euro! en ze hebben vele kleurtjes;)!
Wat zal ik de komende dagen toch eens gaan maken.......

Geen opmerkingen :

Een reactie posten