CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 10 juni 2012

Mijn eerste freubel

Hallo allemaal, 

Zoals jullie al wel gezien hebben is dit mijn eerste freubel die ik ga plaatsen.
Wat was het vandaag toch een heerlijk weertje! Hup, mijn spulletjes naar beneden gesjouwd en alles uitgestald op de tafel. Terwijl ik alles naar beneden aan het sjouwen was hoorde ik iemand roepen "moet jij niet iets aan school doen!" Ik kon de verleiding niet weerstaan en ben gewoon begonnen met freubelen !
Zelf ben ik erg tevreden over het resultaat! :)
 



  
De cupcakes die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn eigenlijk servetten van de H & M. deze heb ik op papier bevestigd! Heel handig..Ben benieuwd wat jullie van mijn eerste freubel vinden;)!
Hopelijk tot snel!  


Geen opmerkingen :

Een reactie posten