CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 22 juli 2012

geboorte kaartje...

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer eens langs komen..
Vandaag ben ik bezig geweest met het maken van een geboorte kaartje voor een collegaatje.

Even eens heel wat anders dan een verjaardagskaart....
Het patroon komt van sandra wat heeft zij veel leuke patronen :).

Na een paar uurtjes freubelen is dit het resultaat;

Ben benieuwd wat jullie er van vinden! 
Vandaag ook maar eens aan de slag gegaan met mijn aqua markers maar wat valt dat toch tegen.. Nog flink wat oefenen en filmpjes kijken hoe anderen het doen! Wie weet komt er ooit nog een stempelkaart op dit blog te staan.
 
Groetjes, susanne

2 opmerkingen :

  1. Wat een leuk kaartje, Susanne. Vera zal er vast blij mee zijn. En met je aquamarkers zeker veel blijven oefenen, want oefeningen baart kunst. Liefs,, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Susanne,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Ik wil je nog bedanken voor je lieve reactie op mijn blog en wat leuk dat je mij gaat volgen.
    Ook ik wil jou volgen ben benieuwd wat je volgende creatie is.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen