CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 2 augustus 2012

1e magnolia kaart..

Hallo allemaal,

Ik wil mijn eerste 2 volgers welkom heten.! Wat leuk in een korte tijd toch al volgers..
Zelf heb ik al even niets meer geplaatst, want heb het druk, druk, druk, gehad!
Lang leven vakantie... 

Afgelopen dinsdag ben ik jarig geweest, en wat vraag je dan!
Inderdaad, HOBBYSPULLETJES.
En ja die heb ik gehad, dus vandaar dat ik nu mijn 1e magnolia kaart mag tonen en tegelijkertijd ook mijn eerste afgemaakte kaart met aquamarkers. Zelf ben ik nog niet helemaal tevreden! Ik heb al gemerkt hoe meer je oefent hoe beter het gaat.!

Het is een gelkaart geworden, kwam dit tegen op het blog van scrapvlindertje wat een leuk idee, maar wat een gedoe om het luiste zakje te vinden. Uiteindelijk maar een zakje gebruikt waar ik mijn kaarten in bewaar. En ik hoor jullie al denken dat is geen gripzakje, en dat klopt. maar dubbelzijdig tape en veel vouwtjes erin zorgt ervoor dat er niets uit kan.

Met deze kaart wil ik ook mee doen aan mijn eerste challenge;
http://dutchmagnolialovers.blogspot.nl/

Of ik ooit nog een gelkaart ga maken? Nou.............

Groetjes, susanne


2 opmerkingen :

  1. Hoi Susanne,

    Wow, wat een leuke kaart heb je gemaakt en dan ook nog meteen een gelkaart, knap hoor. Leuke vrolijke kleuren gebruikt. Ik vind het een geslaagde kaart hoor!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend zonnig vakantiekaartje is dit geworden Susanne, bedankt voor je deelname aan onze challenge. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen