CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 7 oktober 2012

Uiltjes

Hallo allemaal,

Het is weer zondag en dat betekend, lekker iets voor je zelf doen!
-geen school.
-geen werk.
maar lekker freubelen. dit keer heb ik een uilenkaart gemaakt. vaak vragen mensen voor hun verjaardag geld!

wat ik dan meestal doe is er iets kleins bij geven, of in de kaart plakken.
ditkeer heb ik een doosje gemaakt waar je geld of een kleinigheidje in kan doen, en beide in het thema uil!

mijn zusje vond het erg leuk en maakte de opmerking;
eindelijk heb je iets leuks gemaakt! daar moet je het dan maar meedoen ;)




ik ben benieuwd naar jullie reacties..

groetjes, susanne

4 opmerkingen :

  1. Wat leuk gemaakt susanne. Ze zijn erg grappig die uiltjes,
    liefs,,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Susanne,

    Van je zus moet je het maar hebben ha ha ha.
    Maar ze zien er heel leuk uit je uiltjes.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Suus,
    Ik heb nog iets voor je op mijn blog gezet. Ik zou zeggen neem gerust een kijkje.
    Liefs,,

    BeantwoordenVerwijderen