CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 27 september 2012

magnolia tag

hallo allemaal,

het is weer even geleden dat ik iets geplaatst heb.. maar ik was gister weer eens op bloggers pad. 
Toen kwam ik op het blog van de dutch magnolia lovers, daar stond een uitdaging namelijk;
een tag in de kleuren wit blauw. dat was nog niet eens het moeilijkste maar het moeilijkste was wel dat het stempel afdrukje op kraft papier.
ik heb al erg lang kraft papier in huis maar heb nooit de stap durven te nemen. 
Nu heb ik de stap genomen! er is een tag gemaakt in de kleuren blauw en wit, en een magnoliaatje op kraft papier! 
Ik ben erg tevreden over het resultaat.


Hij gaat dus meedoen met de wetstrijd van dutch magnolia lovers.
graag lees ik wat jullie er van vinden...
groetjes, susanne

2 opmerkingen :

  1. Wat een prachtige tag!
    Bedankt voor het meedoen met onze DML-Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Susanne,

    Wat heb je een mooie tag gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen