CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 23 juni 2013

baby kaart

Hallo allemaal,
 
 
Het was echt lekker freubelweer, Terwijl ik lekker binnen zat en de regen op het raam hoorde tikken
zat ik lekker droog binnen te freubelen!
 
Het is een baby kaart geworden,
                        er zijn een aantal mensen zwanger in mijn omgeving!
                                                        Dus weer een reden om kaarten te maken....
 
Ik ben begonnen met een meisjes versie;
 
Ik ben erg blij met een mede blogger.
                                zij had deze babykaart op haar blog staan,
wat een lief kaartje he!
Alle eer gaat naar jou ;)
 
Ik mijn stoute schoenen aangetrokken en haar gemaild,
En ja hoor, ze wilde me helpen!
Ik kreeg van haar deze waslijn en rompertjes en vogeltje :)

Nu was deze kaart helemaal snel klaar...
Tenminste als ik alles meteen op een goed formaat had gesneden,,,
maarjha het is weekeind en heb dus alle tijd !
 
Groetjes, Susanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten