CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 19 juni 2013

Stampin up workshop

Hallo allemaal,

Kennen jullie dat! Je bent op bloggersland
Aan het surfen en je komt iedere keer weer
Een bepaald merk tegen wat je aandacht trekt!

Dat is stampin up voor mij!

En het mooiste was ik had gister een workshop
Met de materialen van STAMPIN UP !
Deze workshop hadden we bij Jolanda
En de workshop werd gegeven door Margriet creatief

En mocht ook nog eens werken met de uilenpons ;)

Mijn dag kon niet meer stuk!
En dan kregen we ook nog een cataloges mee;)
De dames zeiden dat ze in hun bed de cataloges nog aan het bekeiken waren!
Nou ik snap het helemaal! Wat een geweldige spullen ;)

De gemaakte dingen worden nog geplaats! Maarjha ik zit op mijn telefoon
En dan gaat dat blijkbaar niet jammer !

Groetjes, susanne


1 opmerking :

  1. Hoi Susanne,
    Leuk dat je het dinsdag naar je zin hebt gehad!Ik vond het erg gezellig dat je mee wilde doen met de workshop. Je kaarten die hier op je blog staan zijn ook erg leuk.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen