CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 24 augustus 2012

Sneeuwpop.

Hallo, 

Mijn moeder is een fanatiek hobbyjournaal lezer, en gelukkig bewaart ze deze ook. 
En wat doe je dan op een avond.... alle hobbyjournaals op tafel leggen en dan de kerst edities bekijken. Want wie weet staat er een leuk patroon in!
En ja hoor, ik vond en kaart! en als ik iets zie wil ik er ook meteen aan beginnen.
Gister avond de basis gelegd, alles alvast uitgeknipt zodat vandaag alles in elkaar gezet kon worden, en verder versierd kon worden. Even lekker niets aan je hoofd....


Dit is hem dan, mijn 2e kerstkaart .. nog een heleboel te gaan! 

Groetjes, susanne 

1 opmerking :

  1. Hallo Susanne,

    Wat een geweldige kaart heb je gemaakt.
    Ik vind hem super mooi wat heb je dat leuk gedaan zeg.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen