CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 25 augustus 2012

Kerst label

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik op de knotsgekke kaarten - en scrapdagen geweest in DB. Het was de bedoeling om niet te veel uit te geven. Maar je ziet daar zooo veel leuks. 
Ook kon je verschillende workshops volgen. en uiteraard heb ik er aan eentje deel genomen. 
het was voor het eerst dat ik ging werken met embossing poeder. Wat een geweldig spul is dit zeg!! Hieronder is het resultaat te zien van ongeveer een half uurtje freubelen.

 Zoals jullie misschien wel zien is de stempel niet volledig afgedrukt en mist deze dus een stukje. verder ben ik erg tevreden over het resultaat!
Na ongeveer een halfuurtje verder rondgelopen te hebben op de beurs wilde ik eigenlijk wel terug lopen om de juiste materialen te halen. Dus nu ben ik de trotse eigenaar van een embossing starterskit.

Verder heb ik nog;
- embossing poeder
- bedeltjes
- snijmallen
- embossingmallen en een strikjesmaker gekocht.

Dus we gaan morgen maar eens experimenteren met de nieuwe materialen..

1 opmerking :

  1. Wat een leuke labeltje. En weer een aantal hobbyspullen rijker. Blijft toch altijd wel leuk z´n hobbybeurs.
    Tot maandag.
    Lieve groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen