CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 4 september 2012

Gelukskoekjesdoosje

Hallo allemaal.

Het is een hele mond vol. Gelukskoekjesdoosje, maar wat is ie toch leuk om te maken.
Dit is niet mijn eerste keer dat ik het doosje gemaakt heb. We hebben hem met een groepje vriendinnen cadeau gegeven. met daar spreuken en geld in (dit zit in de koekjes). Veel leuker geven als een envelop met geld.
Daarna heb ik het doosje nog 2 keer gemaakt. En beide in opdracht..
Toch voelt dat goed als mensen vragen of jij iets voor hun wilt maken en dan ook nog eens weggeven! 

Dit keer was de opdracht of ik een gelukskoekjesdoosje wilde maken, voor een vrolijke meid.
Ik moest meteen aan roze en aan bloemetjes denken.Maar ik had niet zo veel tijd meer want het moest morgen al af zijn, dus wat doe je dan... lekker vroeg je bed uit om te gaan freubelen. 
Nou dit is hem geworden... lekker roze !

groetjes, susanne


1 opmerking :

  1. Hallo Susanne,

    Ik vind jou gelukskoekjesdoosje (wat een woord)
    ook geweldig je heb hem mooi gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen