CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 18 november 2012

kerst sok.

Hallo allemaal, 

Wat een weer, wat een weer! Sinterklaas kwam vandaag aan bij ons in het dorp.
Terwijl sinterklaas aankwam, was ik bezig met het maken van een kerstkaart. 
Sorry sint! 

Nou dit is hem geworden, mijn kerst sok.

Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden ben met het resultaat.
Alleen een klein probleem, Ik heb de bond rand met spuitsneeuw bespoten. Maar het wil nog niet echt hard worden! Ik hoop dat dat nog goed gaat komen! en anders toch maar met watjes.

Deze kaart gaat mee aan;
dutch magnolia lovers
magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl
Groetjes, susanne


3 opmerkingen :

  1. Hallo Susanne,

    Wat ziet dat er leuk uit ik hoop voor je dat het goed komt met het sneeuw.
    Maar het ziet er in ieder geval heel leuk uit.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, nou zo op de foto ziet de bontkraag er goed uit! Echt heel mooi, leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen