CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 9 november 2012

creatief rond kerst

Hallo allemaal. 

Het is alweer een maand geleden dat ik iets op mijn blog gepost heb! Maar dat wil niet zeggen dat ik stil gezeten heb..
Op mijn stage zijn we erg creatief bezig. En dan vooral rond het thema kerst. 

Er worden kerstkaarten gemaakt, kerststerren voor de waxinelichtjes.
Maar ook zijn we erg creatief met wilgentakken, er worden kransen en sterren van gemaakt er komen nog kleine sterren onder, zodat het een mooie wantdecoratie wordt.
Ook hebben we een aantal insectenhotels gemaakt, voor als al het vliegend spul weer terug komt.

dit is een kleine collage van wat we ongeveer deze maand hebben gedaan. Het maken van kaarten gaat iets minder als gedacht aghh.. soms heb je dat, als altijd alles goed gaat dan is het ook zo saai he!

Groetjes, Susanne



1 opmerking :

  1. Hallo Susanne,

    Dat ziet er allemaal gezellig uit zeg leuk dat jullie dat doen.
    (ik vind die poes in het vogelhuisje geweldig)
    En kaarten maken dat komt wel weer je moet doen wat je leuk vind en daar ben je dan ook goed in.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen