CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 30 november 2012

Lift Challenge

Hallo allemaal, 

Nou dit is wel een erg vroeg blog bericht! Maar nog even vlug even iets posten voor ik naar mijn werk ga.
Ik heb al even de kaart af maar vergeet hem te posten en hij moet gepost zijn voor 12:00 om nog deel te nemen aan de challenge.
 
Dit was de uitdaging!,

En dit is mijn uitwerking. 

Lekker eenvoudig maar toch leuk!
Ik ben er achter dat dit soort kaarten mij beter liggen, Dus er zullen er wel meer komen

Hij doet mee met de challenge van http://liftchallenge.blogspot.nl/

Groetjes, susanne




2 opmerkingen :

  1. Zachte kleurtjes, mooie stempels! Jammer dat de foto niet zo duidelijk is, maar toch kan ik wel zien dat het een goeie lift is hoor! Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je ervan gemaakt! Mooie en lieve stempels. Bedankt voor het meedoen en hopelijk tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen